De senaste dagarna :)

Hej hej allihopa! Karin här!

Var ett tag sedan jag uppdaterade, men har som sagt varit här i Parteboda sen i måndags! Josefine följde med upp, så har haft ett par riktigt roliga dagar med kussen! XD Har väl inte gjort något särskilt, mest bastat och badat, typ sjukt skönt i vattnet!

Men aa, idag hände det iallafall lite saker. Gick upp vid klockan halv sju för att käka frukost och sen sätta oss i bilen in mot Sundsvall. Där skulle jag göra mitt teoriprov för mitt moppekörkort! Var typ sjukt nervös innan, men när man väl hade satt igång gick det faktiskt bra! Så nu är jag godkänd och har äntligen fått mitt körkort! :D

Efter det passade vi på att shoppa lite när vi ändå var i stan. :P Det var jätte kul, skrattade som jag vet inte vad! xD När vi kom hem badade vi en stund nere vid sjön. Haha det blev typ lite panik där ett tag, men det löste sig! :P Sen käkade vi pizza och bastade i typ tre timmar.
Nu sitter vi här och slappar framför datan, blir nog att sätta på en film om ett tag!

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna ;)

Jag, Anna och Jossi <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0