Jobbigt...

Hejsan allihopa :) Linnea här.

Min dag började tidigt, gick upp kl 06.00, helt normalt... Tills mamma kom upp och frågade vad jag gjorde uppe så tidigt. Hade gått upp en timma för tidigt. Så var jättetrött men hade redan börjat med frukosten så jag åt den och sedan låg jag i soffan och slöade framför tvn i en halvtimme.

Idag var en ganska kort dag på jobbet :D. Vi satt som vanligt med datorn tills ca 01.30, sen så åkte vi runt lite till andra ställen fast samma företag. Eftersom att SRV som vi jobbade på är en återvinningsstation så luktade det nästan hela tiden X.X

Nu slöas det i soffan, måste gå ut snart och köra lite med min moppe annars blir den svårstartad efter sommarlovet. Blev ett långt och tråkigt inlägg xD kanske skriver mer ikväll! Ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0