:)

Gomorgon, Maja här.

Vaknade för ungefär 10 minuter sen och har just kommit upp ur sängen. Tänkte snart äta frukost och sen packa upp dom sista grejerna från Turkiet, haha. Lite seg eftersom jag ska göra det först idag men har verkligen inte orkat tidigare.

Senare idag ska jag troligtvis in till grönan, Alice Cooper ska tydligen vara där och sjunga. xD
Har alltid trott att det har varit en tjej tills typ nu, pinsamt värre.
Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre än vad det är nu, lite sol skulle ju inte skada. Då kanske man till och med kan bättre på brännan! xd

Men nu måste jag äta frukost innan jag svälter ihjäl. Men sriver nog ett inlägg till innan jag åker iväg.



Eftersom jag inte har så många bilder på datan så får det bli en väldigt gammal bild från landet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0