-

Maja här igen.
Nu börjar solen gå ner och vi har precis ätit, väldigt tidigt för att vara oss faktiskt.
Men satt iallafall ute och åt idag, eftersom det fortfarande är så pass varmt.

På söndag ska vi åka upp till landet och jag hade då planerat att träffa mina kusiner som bor där, men efter att ha pratat med den älsta, som jag brukar vara mest med fick jag veta att hon inte ska vara hemma.
Vad ska jag då göra en hel vecka där uppe, mitt i skogen?
Min storasyster ska inte följa med för att hon jobbar varje dag. Så det blir bara jag, mamma och pappa.
Inte för att det är något fel på det, men det skulle ju såklart vara roligare om ett "barn" följde med.
Men det är som det är och jag hoppas att det blir bra iallafall. :)



Detta är en bild på vårat landställe. Inte så bra bild kanske men man ser iallafall vad det är! xD


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Maja: Tack! men tyvärr inte jag som gjort det. Utan det är en gratisdesign ifrån tescho ;) Men kul att du gillade den, för det gör jag med. Även om det är höstbilder ;p

2011-07-06 @ 18:36:16
URL: http://happyastronaut.blogg.se/
Postat av: Jennie Lenita

Svar: Åh tack så mycket snälla du :) Gillar faktiskt din header också :) Precis så en sommar header ska vara ;P

2011-07-06 @ 20:31:35
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0