Storm?!?

Hejhej Linnea här :)

Kom hem vid ca 12.30 så det blev en snabb shoppingrunda :D En rolig sak var iallafall att vi träffade mormor och morfar där så vi satte oss och åt mat tillsammans. Måste bara säga att jag älskar chicken bitsen från iZi, den har en god currysås till som också passar till pommes fritten xD

Var det föresten någon annan som låg sömnlös igårnatt??, det blåste ju så grymt mycket och eftersom att min kanins bur är precis utanför mitt fönster så ramlade alla tillbehör och sånt till henne som ligger på sidan om + alla spadar som också är utanför mitt fönster... Så tycker jag är väl förtjänt en lång sovmorgon imorrn och eftersom att mamma och pappa jobbar så får jag nog det :) Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0