mer snö

hejhej, maja här!
Om 10 minuter måste jag springa iväg och möta karin och gå vidare till bussen. Är ju sjukt tidigt man måste gå asså. Och jag ska ju inte ens prata om vilken tid jag gick upp.

Idag har iallafall jag och Linnea en redovisning. Men vet inte om läraren kommer byta dag eller något för det är ingen i hela klassen, förutom jag och Linnea, som är klara. xD

Skriskor sen också, kommer ju inte gå bra för mig, men det kommer nog bli skitkul faktiskt. Tror inte att någon är såhär proffs om man säger så :)

Föresten, det har börjat snöa nu igen! :)
Fett roligt ju, kanske bara kommer komma mer och mer och mer, så vi får snö på julafton! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0