Maja här! :D

hejhej!
somnade ett tag när jag kom hem och vaknade inte förens nu. Det är ju hur skönt som helst när man somnar men vidrigt sen när man vaknar igen. Nu är man ju hur trött som helst och skulle ju vilja somna om igen. Men om jag gör det så kommer jag inte kunna sova ikväll sen.

Imorgon har vi bara 1 lektion. Samhälle.. Men det kan faktiskt bli ganska roligt, vi ska göra en tävling om vem som kan mest om riksdagen och så. och den som vinner får ett pris. Vår lärare berättade att han kört samma tävling med en annan klass och att vinnarna i den klassen fick brownies.. så jag måste verkligen vinna! xD

Samhällslektionen börjar vid 10.20 och slutar igen vid 11.50. Då åker hela klassen mot Heron City och äter mat, och sen väntar bowling! :)
Kommer bli skit roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0