Maja här!

Hejhej!
Idag efter skolan skulle jag och Linnea igentligen åka samma buss som karin. Men hon svarade typ inte på sms eller när vi ringde så vi åkte hem iallafall. Men det visade sig att hon varit hos tandläkaren så det var ju klart att hon inte kunde svara på sms då. xD
Vi skulle iallafall ta 716 hem, men när alla väl hade gått på bussen så visar det sig att bussen är trasig och att det inte gåt att starta den eller något. Vi fick då vänta på nästa buss som kom lite senare men det blev så mycket folk vid den bussen. Men som tur var så kom det en 3:dje buss som vi tog! :D

När vi kommit hem till Linnea så kollade vi på en film medan vi åt pannkakor. Vi kollade på Apocalypto som jag hade sett en gång tidigare och jag tycker att den var hur bra som helst sist. Men det var inte den filmen som jag trodde det var. Den handlade inte direkt om samma sak. Men den här filmen var väll helt okej iallafall.


Sen skulle jag ta bussen hem och det var bara 716 som gick, så fick gå en bit för att komma hem. och det skulle såklart börja "regn snöa" när jag kom av bussen xD
Och det är helt sjukt hur halt det har blivit på vägarna. Höll på att ramla minst 3 gånger på vägen hem! xD

Kommentarer
Postat av: Bella Davis

Hej hej =) hoppas du har haft en toppen dag,

Du har väl inte glömt och kollat in min nya VIP blogg på Veckorevyn?

Kram =)

2011-12-08 @ 03:40:32
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0