Gårdagens julafton

Hejhej, Linnea här! :D

Gårdagen var jätterolig :) Såklart, julafton brukar ju vara det :P Det började med att jag var tvungen att gå upp 08.30! O.o Fett jobbigt men man får väll ställa upp xD. Sen så åt vi frukost i lugn och ro förutom Johan som var helt spattig. Sen så öppnade vi julklappar, kommer lägga upp bilder senare på dom.

Runt kl.13.30 åkte vi till mormor och morfar, sen så fick vi vänta typ en timme på min morbror och kusin men när dom tillslut kom så satte vi oss och åt. Efter maten gick satte vi oss och kollade på slutet av kalle anka. När mormor hade diskat klart satte vi oss i sällskapsrummet och började öppna julklappar. Efter det så fikade vi och vid 19.00 började vi åka hem. Det var i stort sett min dag xD Här är några bilder.


Alla förutom jag drack glögg xD

Nästan alla sitter redo för att äta julmiddag :D

En del av julmaten

Alla fick en varsin jultomte vid matbordet :P

Alla "barn" fick en varsin kasse

Min kusin fick ett hockeyspel :) Hockeyfamilj vi är :p

Till sist en trött Linnea som kollar på tv :P

Det var i stort sett alla bilder xD Ledsen för tråkigt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0