:)

Hejhej, Maja här igen!
nu är titanic precis slut och jag tror faktiskt att jag grät ännu mer den här gången än förra.
Det här måste vara en av dom sorgligaste filmerna som finns tror jag!
Jag lovar att alla gråter till den här filmen, förutom Linnea... men hon tycker ju inte någon film e sorglig! xD

Nu hade jag tänkt prova ut lite kläder som jag kan ha på mig imorgon. Det är ju nyårsafton då!
Som sagt så jag min failj fira nyår med Linnea iår. Första gången jag firar något "stort" med någon av mina kompisar så det kommer bli hur roligt som helst!
Vi kommer antagligen stanna ganska länge eftersom vi måste kolla på alla fyrverkerier och så. Men det har jag ingenting emot! Men då måste man ju ha något fint och bekvämt på sig! Så det kan ta ett tag att hitta den perfekta klänningen! så det är lika bra att börja leta redan nu! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0