dagen

hejhej, maja här!
Idag har vårat internet inte fungerat på hela dagen..
Kom iallafall precis hem från farmor och farfar efter en god middag och massa fika. var lika trevligt som vanligt, men lite tråkigt var det ju eftersom Julia inte kunde komma med.
Annars har jag inte gjort någonting idag. Vaknade vid 1 av att mamma ringde, hon hade varit och bytt några av mina kläder som jag fick i julklapp.
Ett linne som jag fick var det hål i, och det fanns ingen ny i affären så den lämnade vi tillbaka. Sen var det en sjukt söt klänning från hm som jag också fick, men skulle behöva den i S istället för XS, med det fanns inte heller så fick lämna tillbaka den också.
Sen var det likadant med 2 tröjor till, men det fanns såklart inte heller i en storlek jag ville ha, men jag behöll dom ändå. :)

Och jag blev hur glad som helst eftersom jag fick "the last song" i julklapp. Men den fungerde inte att spela? Vet inte vad som var fel men något var det ju. Så mamma fick byta den också, men det var bra eftersom jag fick "Wild child"   nu också! xD
Okej, helt rörigt inlägg. Men iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0