Bildbomb landet Nr 2

Här kommer nästa bildbomb :D


Karins och Majas smultron eller hallondricka xD


Jättesöta Maja börjar skratta lite när jag kommer närmre med kameran :D



Jag och Maja :D


Jag tycker det är jättefin bild på dig Maja så säg ingenting hehe :D


Maja och Karin med sina Danny tröjor :D Jag har också min på mig då xD


Tror inte det gick något tåg där :P


Lång väg att gå :D Tur att inte vi gick där hehe :)


Fin bild som alla vi tre har likadana xD


Jag och Maja badar xD Jag hade panik.

Sådär då var bilderna som jag valt ut klara :D Har många fler men vet inte om jag får lägga upp dom xD
Karin och Maja kommer nog lägga upp sina bilder skulle jag tro :D Vi ses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0